Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Trening

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Mangel på respekt på beite
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Glittra

Ble Medlem: 04 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 15 Juli 2010 - 17:18    Tittel: Mangel på respekt på beite Svar med Sitat

Hesten min går i lag med ei grei dølamerr. Problemet er at ho er som ein brøytebil, dvs. null respekt for menneske (ho er middels i rang i flokken). Ho er kjekk og kosete, med øyro fram og er harmonisk og kjekk ved handtering, lyfting av bein etc.

Men når det kjem til respekt for meg, så bryr ho seg ikkje. Ho kjem mot meg i full fart når eg møter dei på beite, sjølv om eg kjem innpå dei frå ein godt synleg og trygg vinkel. Ho går meg meir eller mindre ned.
Hestane vert fôra med mineraler nokre dagar i veka, Yr får også kraftfôr. Den aktuelle hesten er eit mareritt her. Dei andre hestane ventar pent på at eg kjem bort til dei og slenger deira rasjon på bakken, men denne hesten klikker - og brøyter seg mot meg. Dette skjer sjølv om eg gjev ho fyrst. Same problemet oppstår når eg skal byte saltstein etc.

Eg prøver å gjera meg "stor", slå ut med armane og generelt ta mye "plass" slik at ho skal halde seg unna. Dette resulterer berre i at ho legg på øyro. Eg har snakka med eigar, men hesten vert slept på fjellbeite kvart år, så eigar (ein eldre mann) har ikkje snøring på korleis ho oppfører seg på beite slik til vanleg.

Korleis bør eg opptre overfor denne hesten? Ekstra tungvint er det at Yr skal ha meir enn dei andre, dvs. ho skal ha litt kraftfôr i tillegg til mineralene, samt at ho er utruleg kosete - ho et dermed veldig sakte. Yr og merra ligg på omlag same nivå i flokken, men ho kvir seg ikkje for å brøyte ned oss båe to.... Dei siste gongane har eg måtta leidd Yr inn i ei løe når ho skal ha mat, men sidan onkel har lgt golv i løa no, så kan eg ikkje det meire. Ergo må eg finne ut korleis eg skal reagere overfor den hesten.

Takknemleg for tips.. Vurderer å ta med sambuaren min slik at han kan halde ho vekk med ein pisk, men blir strevsomt det også. For ho er slik heile tida, ikkje berre under fôring.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
kooleragnhild

Ble Medlem: 13 Jan 2007

InnleggSkrevet: Torsdag 15 Juli 2010 - 17:58    Tittel: Svar med Sitat

Huff, hørtes plagsomt ut dette. Ville nok ha jaget henne unna jeg - for å vise at det er du som er sjef når du er på beitet. Gjerne med noe i hendene (tau/pisk e.l.) slik at du virker enda mer skremmende. Og når hun oppfører seg etter ditt ønske, ville jeg ha gitt henne maten sin.

Det vil vel kanskje alltid bli et problem under selve foringen, hvis Yr spiser veldig sakte. Så da kanskje jeg ville tatt henne med bort fra flokken, om det lar seg gjøre.

Lykke til Smile
Glittra

Ble Medlem: 04 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 15 Juli 2010 - 19:40    Tittel: Svar med Sitat

kooleragnhild skrev:

Det vil vel kanskje alltid bli et problem under selve foringen, hvis Yr spiser veldig sakte. Så da kanskje jeg ville tatt henne med bort fra flokken, om det lar seg gjøre.

Det er jo det eg har gjort til no. Men det er så bratt på beitet at det fort kan verte ekkelt om dei andre hestane kjem dundrande etter ned fjellsida. Dei andre hestane røyver ikkje Yr eller maten hennar, heller ikkje denne merra - ho er mest ute etter MEG. Eg rekk berre ikkje å i det heile tatt kose med Yr før ho gå bananas.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
SILJE S A

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 15 Juli 2010 - 21:02    Tittel: Svar med Sitat

Fang den frekke merra, og knytt ho fast i et tre. f.eks.(om det er greit for eier)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
kooleragnhild

Ble Medlem: 13 Jan 2007

InnleggSkrevet: Fredag 16 Juli 2010 - 15:42    Tittel: Svar med Sitat

Glittra skrev:
kooleragnhild skrev:

Det er jo det eg har gjort til no. Men det er så bratt på beitet at det fort kan verte ekkelt om dei andre hestane kjem dundrande etter ned fjellsida. Dei andre hestane røyver ikkje Yr eller maten hennar, heller ikkje denne merra - ho er mest ute etter MEG. Eg rekk berre ikkje å i det heile tatt kose med Yr før ho gå bananas.

Ok, så nå at jeg misforsto. Når hun er ute etter deg i hovedsak ville jeg ha jaget og jaget. Forslaget til Silje er jo også lurt:)
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Trening Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet